...

 

بعد مرگم روی قبرم ، روی عکسم ننویسید جوان ناکام ؛
من از سیگار خیلی کام گرفتم !

 



نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت18:42---13 آذر 1393
قلب تو خالی وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ قلب تو خالی را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


Debbie
ساعت20:25---12 آذر 1393
مرگ.....
تنها سهمیست که عادلانه بین ما تقسیم شده....
پاسخ: موافقم


shadi
ساعت2:35---12 آذر 1393
هیس!!
حرف دلت نقطه ضعفته...!


وب قشنگی داری.به منم سربزن خوشحال میشم
پاسخ: ممنون حتما بهت سر میزنم


saeedsingle
ساعت2:20---12 آذر 1393
تو غلط کردی از سیگار کام بگیری
مگه سعید مرده عتیغه؟؟؟؟؟

پاسخ: دمت گرم دادا فدایی داری


مهراد
ساعت16:14---11 آذر 1393
خیلی مطالب و وبلاگ زیبایی داری ایول
پاسخ:ممنون نظر لطفته


عـــشق خاص
ساعت7:19---11 آذر 1393
آدرس وبم تغییر کرد دوباره ادد کن ممنون
پاسخ:ok


Debbie
ساعت20:57---10 آذر 1393
چه شوری میزند دلم وقتی...
در چشم دیگران
انقدر شیرین میشوی....


شیما
ساعت0:30---9 آذر 1393

هنوز هم آنـلـایـن است
و من ثانیه ب ثانیه چک میکنم آخرین
بازدیدش را
لعــنـتـی با چه کسی چنین
گرم صحبتی که مرا از یاد بردی؟
و من اینجا در این دنیای مجازی به
یادت پیام میگذارم
و همه فهمیده اند ک دوستت دارم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ 10 / 9 / 1393برچسب:, ساعت 20:33 توسط پسرک تنها